Wednesday, April 30, 2008

Mode : SANTAI

Erm.. apa nak citer yer... owh.. patutnya aku sambung yg pagi tadi eks.. tak teringat lak... anyway, that's okay...tuan ghomah buleh buat apa yg dia suka kan? hiks! Aku lega banget harini sbb kepenatan dan kelam kabut menyudahkan progress proposal utk presentation semalam selesai..tak sempat lak aku nak update tentang tu.. berkejor pulak utk nyiapkan critique submission utk harini...Belum baca sepatah perkataan, maka aku pon mula la baca semalam.. tapi.. mungkin sebab minda aku penat teramat plus mengantuk sebab bangun awal pagi (nothing new!) menyebabkan apa yg aku baca tak masuk ke kepala... pulak tu.. kejap2 Daisy datang sini nak bertanya pasal artikel tu lah (yg nak submit harini) tapi.. aku baru nak mula baca.. apa yg aku nak citerkan tul dak? So, aku takat dengo2 dari kejauhan la discussion dia and Hazel.. kejap2 in English.. kejap2 in Mandarin... erm... tapi.. aku terpkir dah.. erm... ni mesti ada issue ni pasal paper ni.. sebab nampak macam kelam kabut jer dua2 orang 'taiko' artikel ni smlm...

Aku tanya gaks depa sambil2 pelawa twisties aku tu... susah ke senang artikel yg ni berbanding dengan artikel lepas.. depa kata ..'not as difficult as last time, but the problem is, there's nothing much to critique this time".. oklah kot..Sudahnya.. aku balik awal semalam.. sbb pkir2.. no point dok langut lagi kat opis kalau takde menda yg masuk ke kepala...dalam kol 5pm gitu kot...Balik umah... lepak2... dinner... on laptop.. cek2 email lagi.. then around kol 7pm gitu kot, aku dah zzzzzzzzzzz....

Pagi tadi, bangun lebih awal dari biasa.. kol 3am! *sejukkk weiiii skrg nih!*hehehe.. "my work discipline has gone worse and worst" kata aku pada Daisy tadi... tapi.. come to think of it.. bukan work discipline aku yg worst..my attitude yg getting worse, if u know what I mean. Anyway, bangun kol 3..baca la.. first time baca tu!!.. so aku blasah jer la apa aku nak goreng... goreng kunyit ke.. tak kisah la.. tapi kan.. sungguh la... mmg idea itu datang di pagi2 sepi'i tu utk aku.. apa2 pon.. alhamdulillah aku panjatkan pada Tuhan...(walaupon belum tentu idea hat pagi tadi sungguh2 idea yg bernas) hehehe.... janji jangan hantar kertas kosong moralnya! Tu dia.. bukan lagi attitude yg worse, kereks lak tuh!! hahaha!

So, harini what I did was.... just wandering into the virtual space... baca blog2 orang yg belum dan sudah aku kenali......aku mmg takde niat nak blajo harini.. nak rehat2kan minda..opss.. dah dapat satu lagi marks... 80%... alhamdulillah...actually disebabkan terlalu banyak weekly critique yg aku kena buat.. sampai aku lost count benonyer of my marks.. tp yg pasti sumer lulus laaa...rasanya letak pon merata-rata gaks. Nanti2 lah aku cari balik. hahahah dasar sungguh!!

Oh ya, a bit on the feedback ttg presentation aku yg lepas...alhamdulillah jugak.. I managed the presentation just fine.. idak la gabra tahap cipan spt hari sebelumnya....(sebenonyer sehari sebelum tu, dah pesan kat ina soh dia pesan kat mak wat semayang hajat tuk aku huhuuuu).. ina kata "buatlah sendiri, nyusahkan mak ajer... bla..bla.. bla.." ahh!! memang aku buat pon.. tapi.. kan doa mak tu lagi afdal huhuuuu. Anyway, apa yg aku leh simpulkan atas komen2 lect aku tu basically.."interesting topic...clear contribution to the body of knowledge...need to define precisely trust construct.. add more marketing variables (as my work seems to go towards social psychology)...a bit too much to be investigated (yg aku ingat keroje aku lite-lite ajer.. ropernyer.. over!).." Itulah lebih2 kurang.. aku suker sbb byk feedback. Aku mmg doa byk2 spy bior ler aku org pertama present sbb slalunyer org pertama mmg akan byk kena komen + hentam, which is in this case, exactly what I wanted. There goes...Sv pon jenguk kejap smlm tanya feedback yg aku dapat... ada byk keje nak buat.. tp macam ada nafas baru di terowong yg panjang dan gelap ini...tp pegang torch light ni tau! hihi

Ahaa kat sini ada gambo2 masa PG Day baru2 ni... ni dah panjang entry dah ni...letak berlambak kang, kena skip ajer kekdahnya wat per kan *lariiiiiiiiiiiiiiiiiii*. Sumer collection gambo ni ada kat facebook aku.




7 comments:

Anonymous said...

mungkin la ade sedikit slimmm

tapi iiyyaah hanya kemungkinan

*lariiiiiiiiiii

Hazelsyd said...

yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! most wanted to hear!! yeah yeah!! hip hip hooray!! kekekekeke

itu realiti occay!! thanks dik!! memang kurang selera sikit, 2, 3 minggu lepas.

aliyahaznin said...

lama aku tenung gambo/muka ko ija...


idok nye ropa muka kakak pung!!


muahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!

Hazelsyd said...

Put,
hahahahahahahah!! ko kejor aku sampai ke sini eks pasal issue tu??? cessssssss kakakakaakakka... ahaa aku rasa ore yg cakap tu.. ore dalam mimpi aku kot!! kekekekek

Anonymous said...

ermm adalah sesikit sebab muka diorang neh spesen sajour deh.. hoho

Hazelsyd said...

Bat,
Haa kan kan Bat?? Aku rasa ore yg cakap dalam mimpi aku tu kan... ko lah Bat! hehehe...

DeLinn said...

hishhh! tak sudah2 kome nih! hahahahahaha