Tuesday, April 15, 2008

Penangan Jack

Aku ada kelas yg meruntun jiwa dan perasaan nih. Kang aku hapdet, kalau mood mari.
Doakan!....(utk kelas aku nih laaaa!)
********************************************
Wokehhh.. kelas dah abih.. paper dah submit.. lega amatz! tapi... I think this is my worst performance ever in a class!! I didnt utter a single word in the class! Really!! I just sit there and keep quiet huhuuuu.. dalam aku dok berkata2 last week nak dok diam dalam kelas Roger..which I didnt.. roper2nyer.. dalam kelas hari nih sudahnya...hehehe.. well..to be honest, I am totally lost just now in the class. Song saved the day just now by being the only person who replied or argued on what Jack said or asked. I couldnt thank him enough after the class just now.... Hrm... because normally... in our classes I'd be among those who mostly tried to answer/comment/argue on what the lecturer was talking about.. normally... but not today.. I simply lost! Jack went on giving examples that..to me cross the marketing boundary by talking about economic thinking or perception.. huhuuu masuk bab economy, aku diam sbb tak reti nak cakap apa2.. baik aku diam dpd cakap benda2 yg aku tak tau hehe..

Anyway, thank God it's over...gosh! dont think am gonna get good marks for this one though... Talked to Ting yesterday (a senior whom I always refer to regarding my studies) ...she said Jack's class has always been diffifult.. yeah.. Jack's strength is in his conceptual background.. very strong indeed! Sangat conceptual tahap gaban okeh!

hrm... ok..dah pasal tu... dan... disebabkan aku dah lepas kelas dia nih.. (yerrrr since starting this sem.. till end of the sem.. his class was/will be my most dreaded class.. tak suker.. coz my conceptual ability sgt lemah)...maka... aku dah tenang skrg.. sblm another round of hurricane come over next week... so aku tuko balik ke lagu dan icon tema asal blog aku neh hahahaha...kosser kan!! ...words dia tuh bagussss utk aku bersemangat waja huhuuuuu..

erm.. aku kurengggg berselera sket lah aku notice of late nih... dah seminggu dua kot gini.... rasa2 aku boleh kurus kot ginih hahaha *dah ternampak2 muka2 jeles tuh* kekekeke...

Oklah...
later

2 comments:

hakir rahman said...

kurang selera tu bagus gak, jangan sampai tahap malas nak makan, mcm saya.hahahaha.

saya wat masters jer kak, ada short dissertation jer. proposal, ethics dh lepas. literature review pn dh siap, saya thg plan nk wat field work jer skrg, tgh recruit sampel maybe end of may start fieldwork, end of jun start analysis data, july-august writing, sept submit..lpas tuh hbs. yaya.

Hazelsyd said...

Tra
Thanks tra...hehe.. kekadang macam nak sampai tahap malas makan gaks hehehe.. awak makan yer.. jaga kesihatan.. tu nak collect data tuh.. All the best!!